Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
1. Grafiki nie posiadają treści alternatywnych w postaci tekstu
2. Brak wersji kontrastowej
3. Brak powiększania czcionki
4. Brak menu dla niepełnosprawnych
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Arkadiusz Wójcik.
- E-mail: art6@poczta.onet.pl
- Telefon: 798 729 671
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej im Bitwy Warszawskiej 1920 Roku
- Adres: ul. Kościelna 2
05-254 Józefów - E-mail: dyrektor@zswj.dabrowka.net.pl
- Telefon: 29 757 93 04
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
1. Budynek jednopiętrowy
2. Dwa wejścia- przy wejściu od strony szatni podjazd dla niepełnosprawnych.
3. Dwie toalety dla niepełnosprawnych
4. Planowana przebudowa drugiego wejścia.
5. Brak windy na pierwsze piętro.
6. Brak miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych